Idol är kärlek

Det sägs att det är en svensk skitproduktion. Det sägs att programmet enbart är löjligt. Det sägs att det hela är uppgjort och förutbestämt. Det sägs att man ändå inte blir något om man är med.

Jag håller med. Det håller inte världens högsta kvalité. Men jag älskar det ändå.
Ändå sitter jag där. Varje program. Njuter av varje ton. Skrattar åt varje misstag. Ler åt varje min från Anders Bagge. Törstar efter fredagarna då finalerna är igång.

Jag har börjat att minnas för att ladda upp till på tisdag då det smäller. Då det drar igång. Idol 2009. Och fy fan vad jag är laddad.

Lars Eriksson - Rejected Love (egen låt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt jävla rätt!

2009-09-06 @ 22:30:31
Postat av: Anonym

Lars<3

2009-09-09 @ 19:24:20

Vad har du att säga om inlägget ovan?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din reflektion:

Trackback
RSS 2.0