Två segrar, en tunnel & en Bolt!

Då var äntligen äventyret igång. Manchester United fick under eftermiddagen besök av nykomlingen Birminham och efter cirka 90 minuters fotboll på Old Traffords alltid gröna vackra matta kunde vi casha in säsongens första seger. Wayne Rooney stod för segermålet och trots relativt dåligt spel kändes aldrig segern hotad.

Röke B-lag behövde förstärkning och undertecknad ställde givetvis upp. Hoppade in i andra halvlek, då vi hade en ledning med 2-1 och när man klev av planen när domaren blåst av matchen stod det 5-4 på resultattavlan. Vinslöv kunde med andra känna sig besegrade, vilket förmodligen förvånade de flesta. Personligen kändes matchen väldigt jobbig, var seg i benen men det är naturligtvis inte hinder tillräckligt för att hindra (oh, he he) mig från att tunnla kusinen min i motståndarmålet. G, håll ihop benen!

Hemkommen och har nu bevittnat nåt sagolikt. Som en blixt från en åskmolnsbeprydd himmel small det till i Berlin. Usain Bolt sprang hem guldet på 9,58 och kan därmed titulera sig världens ännu snabbare man genom tiderna! Gåshud!

Det är en sak som förbryllar mig oerhört som jag snart kommer skriva av mig kring. Håll utkik om du nu skulle vilja läsa vad jag tycker och tänker om och kring.

Kommentarer
Postat av: krille

det kunde han innan med. han hade ju värlsrekordet innan loppet också :)

2009-08-17 @ 11:51:54
Postat av: Simon Pålsson

Du tror inte det var därför jag skrev "världens ÄNNU SNABBARE man"?



Inte förvånad att du inte förstår dock :)

2009-08-17 @ 16:22:24
URL: http://stabiltsimon.blogg.se/
Postat av: Robin

Bolt är fan otrolig :O

2009-08-17 @ 19:13:29

Vad har du att säga om inlägget ovan?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din reflektion:

Trackback
RSS 2.0