Ironiskt

Ett par tryck med musen, ett par ord som skulle skrivas med tangentbordet och vips, en blogg.
 
Det tog ett par sekunder sen hade jag en alldeles egen i min ägo. Det där stora steget var verkligen inte stort och när jag nu blickar tillbaka inser jag hur ironiskt det hela är. Jag har tänkt, ja, funderat på om en blogg är rätt melodi. Om en blogg verkligen lönar sig och om jag har orken att printa ner mina tankar på ett mer seriöst vis då och då. Tillslut tog jag tag i saken och tänkte att en blogg skulle ta och skapas. Satte mig till rätta i stolen och .. där hade jag den, min blogg.

Något som krävt så mycket möda, så mycket tankeverksamhet och så lång tid var plötsligt gjort på ett par sekunder.. Det hela går dessutom att avsluta på ett par sekunder efter några tryck.

 Det är lustigt det här med cybervärlden. Allt går så himla snabbt..

Kommentarer
Postat av: IzzyDizzy

Löjligt Simon, du kan inte ha en blogg?!

2009-08-12 @ 09:44:42
Postat av: Younameit

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat är det du på bilden?

Trodde du såg ut som en mini Harbuzi.

2009-08-12 @ 10:14:52
Postat av: Simon

Det är jag på bilden, såklart. Det är på planen jag är som en liten Harbuzi.



Inza: Kan å kan..

2009-08-12 @ 11:49:07

Vad har du att säga om inlägget ovan?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din reflektion:

Trackback
RSS 2.0